Marhaban Di Astro – Batu Pahat

Gambar-gambar disekitar Pertandingan Seni Khat Marhaban Di Astro – Batu Pahat Mall pada hari sabtu 15 Ogos 2009

pertandingan khat10

pertandingan khat4pertandingan khat14pertandingan khat1pertandingan khat3pertandingan khat2pertandingan khat5pertandingan khat6pertandingan khat7pertandingan khat9pertandingan khat11

6 Responses to “Marhaban Di Astro – Batu Pahat”

  1. Firdaus Says:

    tak dpt nak shoot ustaz tgh demo aritu….

  2. mohd noor fathi bin montalib Says:

    hakim khat…mcm ne ust zamri leh masuk ni…klu ana masuk…ana rasa nk tarik diri je…hihih…penyertaan x ramai ye ust…mne lah penggiat seni kite ni…huuuuuuu…tahnah jadi hakim terpilih…rugi ana x dpt tgk demo khat ust…:)

  3. zakwan Says:

    pakar khat dan artis bergabung tenaga…bila ust baki nk jadi artis nasyid??..hehe..nti promotion lg la meluas..promotion mengembangkn tulisan alQuran..

  4. mohd noor fathi bin montalib Says:

    pemenang tempat ke-3 tu ust rumaja ke ??? klu betul habaq naa kat ana.. terima kasih ust.. ramadhan kareem

  5. arabiccalligraphy Says:

    Tak pastilah Fathi namanya. Anta kenal dengan dia ke?

  6. mohd noor fathi bin montalib Says:

    klu tgk muke kenal…pernah ajar dia dulu mse kat segamat…sempat lah ada anak murid mse di segamat…hihih…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: