Seni Khat Thuluth

Lafzul Jalalah

10 Responses to “Seni Khat Thuluth”

  1. 'Atha Says:

    subhanAllah..mmg khattat brtaraf antrabngsa..ni ust tulis gaya mehmet ozcay ni..x dak ksan lukis.

  2. abwa Says:

    Salam Sahabat…

    Hebat2 2 2 2…..

    ana rasa lebih bagus kalau enta videokan cara penulisan ni…boleh kwn2 ciplak teknik enta… heheh ehe

  3. Firdaus™ Says:

    Salam ustaz, memang teruja sy dgn karya ustaz ni….

  4. hairi Says:

    salam, ustaz..kagum sy dgn karya ustaz ni..cantek sungguh…sy ada beberapa soalan nk ditanya….cmna kita nak pastikan qalam yg dicelup dgn dakwat btul2 sedap pengalirannya?kadang2 ketika sya menulis,dakwat di mata qalam tidak lancar pengalirannya..adakah sebab faktor ink,kertas atau asahan qalam yg xbetul ustaz?harap ustaz boleh jawab soalan sy ni..

  5. phali Says:

    salam,xde ke pertadingan di area terengganu ust?lau ada war2 kan lah..sskali trasa gak nk cuba nasib..ambe ni bakat xde pun cuma minat je yg trlebih2..mgganggu emosi btul..hahaha..apapun,sy kagum ngan karya ust diatas..salam.

  6. MAZILA Says:

    mcm mana kita nk pastikan tulisan tu kemas dan cantik..saya minat nak cuba tp x pernah nak jd pun

  7. Baki Says:

    Mazila, untuk dapat tulisan cantik:
    1. ikut kaedah (kena banyak berlatih lah…)
    2. mencuba perbagai komposisi susunan
    3. berguru
    4. taqlid tulisan mkhattat-khattat hebat

  8. az Says:

    karya yang hebat…..teruskan

  9. Aji Says:

    Mohon copy paste untuk kerja baik.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: